Thursday, June 15, 2006

我放工了!

在辦公室, 剛剛完成了一份極沉悶的計劃書...
人,走不得. 靈魂, 總可以出竅回家看看兩隻小鬼吧...

傻孩子,在媽媽肚裡頭已是這樣子互相依靠的嗎?




哥哥總愛傻戇戇的, 像人一樣坐著!
我看著他, 他看著我看他,我看著他看我 ...看足半個鐘!




細佬,露點喇! 你何時可以乖乖的靜下來呀?
哥哥姐姐都說你天生一副曳仔樣,是真的嗎?

4 comments:

Anonymous said...

哥哥坐著好可愛!!!!!!我家公仔們, 不是躺著, 就是攤著.....從來冇咁坐過!

Jenny said...

haha. 原來已經兩年了. 你當時個真係有d 腫~ 好驚

我近日都好想要隻貓貓,因為成日留係屋度, 好悶...
不過要得阿媽permission, 應該是不可能的任務.
還是玩人家的好了...

Anonymous said...

養啦養啦, d呀媽通常都係咁:一開始, 最大聲反對果個一定係佢, 如果你夠勇敢, 或者夠狡猾, 不顧一切拎隻得得意意既小動物返去...過一陣, 呀媽又永遠係縱壞佢果一個~

sillyread said...

係呀..係呀...如果你真係有興趣, 上 HK Cats個網道望望啦, 有好多貓等人領養呀...

www.hkcats.org