Wednesday, July 05, 2006

Wan Chai's Next Top 貓模!

冷艷,我得!


高貴,我亦得。



細佬:「瞓吧啦!發夢!」

10 comments:

talk said...

hello..blog hopping via blogger while looking for interesting blog titles..and found yours :-) Nice cats!

Anonymous said...

第一張相, 好笑到!!!! 你個貓樹幾好喎, 高唔高? 我呀藕肥得滯, 貓樹已有隨時倒塌既危險.... 可能都要買過...

sillyread said...

查實個貓樹係兩個加埋變一個!
哥哥成日都係最頂, 坐到成個麻lut佬咁!

Anonymous said...

咦, 你哥哥細佬係咪都係elsa度領養架? 我蓮子蓮藕其實都係經佢架....

sillyread said...

係呀?呢個世界真係細...我兩隻仔吾係喺HKCATS搵架, 我只係幫手做暫託咋。

遲些會有兩隻小b的update,請密切留意!! :)

Anonymous said...

其實, 我都諗緊做暫託, 因為即將搬新居, 會多少少地方~

你意思係, 哥哥細佬只係暫時住你度?

sillyread said...

死!睇番個reply, 先知自己辭不達意,寫漏左D野!:(
哥哥細佬是我從hkalleycat那裡領養回來的!

另外,elsakitfun放了兩位小兄妹在我家暫住,等待有心人領養!

四個細路攪到我頭都暈!不過,望住佢地又好鬼死開心!

Anonymous said...

哥哥細佬,

你地個妹仔係咪因為忙住做暫託同救貓, 所以唔得閒postd你地d靚相上黎呢? 我好想再睇你地d硬照, 真係好有model風範喔~

蓮子蓮藕上

E-fulin said...

噢∼好耐冇見!因之前按錯reset的按鈕將朋友們的連結都刪去,sorry sorry.不知不覺原來大家都當了狗貓兔媽了!好忙啊!有點"攞苦黎身"的感覺,但好像又好高興....哈,以後要多多分享湊b心得囉!
兩隻喵喵好像連體似的....哈哈哈,好笑

saru said...

貓貓既坐姿很可愛呢!