Monday, October 03, 2005

永恆恨

星期日,在巴士上層遊魂之際,乍見隧道口旁的「長恨歌」廣告版,眼光無目的地向左下方移,降落在電影的英文名字上 ;心,不由自主地重重的跳了一下。

長恨歌.Everylasting Regret
永恆恨!?

長恨,已足見悲涼,但「長」起碼是個有句號的距離。
永恆的恨,無止境的,至死依然健在。

幹嗎要與恨為盟,結義金蘭,生死與共?
是咀咒?是誓盟?
應該是自虐。

曾經,我打算鍛鍊這門秘技。

恨某人,恨得四肢無力,體溫大上大落;眼前明明是一件紐約芝士餅,胃部卻自動收縮;塗了一整支 La 乜嘢,眼圈依然堅守崗位...

恨一生,一世要這樣子活下去?

唔濟!
我決定中途輟學!

永恆恨,難讀,更難做!

6 comments:

Anonymous said...

恨既費神,又要每天提醒自己不可以放低. 是繼返工之外,最慘的事情。有幾慘?試想像永恆返工...

Jenny said...

嘩! 原來你已經用緊 "La 乜嘢", 豪喎!

sillyread said...

唉,
blog 場無真話呀,
朋友!

E-fulin said...

一睇就知"La 乜嘢"冇用啦,都係早啲瞓..咪諗咁多嘢好啲!

Jenny said...

#_# 我蠢囉...

原本仲想俾你試下我o個個品牌嘅新eye mask...咁唔駛啦~ hahahah :p

E-fulin said...

我要呀...明知冇用都要試,係女人嘅通病...give me give me!!!!!!!