Monday, March 16, 2009

我花了5美元報答因我而死的LOMO

拍照,相信是超過90%的人喜愛的玩意。
數碼相機,人人手中都有一部。連朋友6歲的兒子,每次飯聚都要拿著一部小相機,歡天喜地的跟叔叔姨姨們拍照。

菲林相機嘛?倒像個紅極一時的爵士樂樂手。喜歡他的,對他始終如一,就算偶爾會聽聽電幻,終究會將心坎中重要的位置留給他。

菲林相機,我也有一部,是一部多年前的他送的Lomo,陪了我好幾年。
愛它,簡簡單單,甚麼光圈焦距,都只得幾段級數的調較,極適合攝影白痴如我之流。
愛它,比數碼相機坦白率真。「卡擦」一聲之後,好好醜醜都要獨自面對。想矯飾?想毀屍滅跡?休想。
到了去沖曬店領回照片的一刻,心情少不免有點忐忑,腎上腺隨時攀升至與心儀男生初次約會時的水平。
不過,看到照片之後,往往輪到皮質醇攀升至與男友吵架時的指標。要對錯焦點的,有對錯焦點的;要朦朦朧朧的,有大量朦朧的。
不信?你看:




前陣子,原本已修理好的LOMO又再次壞掉。今次,真的是魂返乏術了。
我有理由相信,是因為Lomo看了上列等等一眾照片之後,自己也覺得羞愧,決定以死相諫。

為了讓LOMO死得有價值,我決定好好練習。我上了ebay,花了5美元,買了這一部:


等了又等,相機,今天終於從拉脫維亞到港,從郵差先生手中接過郵包時,我差點兒沒大笑出來。喜孜孜的與友人分享,友人聞訊,答道:「快啲放卷菲林入去,睇下影唔影到先啦!」
...
咦,係噃!

4 comments:

MissLee said...

嘩!!!快d玩,我見到都好心急!!

sillyread said...

Miss Lee:屋企冇菲林...等聽日...我都好緊張...同埋唔係好識搞...wah hahaha!

Anonymous said...

其實唔影你都可以先check下.
1.將鏡頭向光望下,有冇花?
2.如果有得較快門, 試下不同快門,聽下感覺下時間o岩唔o岩,正常嘛?
3.就算冇得較快門, 試下無菲林影下睇下快門反應又得.

最好都係快o的影啦. haha

sillyread said...

lamguy:今晚會返去試架喇...我入去flickr 望過呢部機影d相..都真係幾好靚架...希望呢部都work啦!